نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری اندروید

نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری اندروید

با توجه به رقابت شدیدی که میان کسب‌وکارها وجود دارد، هر کدام از این مشاغل به دنبال آن هستند تا با استفاده از ابزارها و روش‌های مختلف، رضایت کاربران را به دست آورده و فروش خود را بالا ببرند. امروزه یکی از روش‌هایی که برای این کار مورد استفاده قرا می‌گیرد، استفاده از نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری اندروید است. این نرم‌افزار دارای ساختاری مهندسی شده بوده و با ویژگی‌هایی که دارد قادر به مدیریت فروش، بازاریابی و ارتباط و خدمات‌رسانی به مشتریان است.
به منظور آشنایی با این نرم‌افزار و قابلیت‌های آن، ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید.شرکت نوین تدبیر ارائه دهنده نرم افزار crm اندروید در خدمت شما مشتریان گرامی جهت مدیریت تماس‌های ورودی به گوشی موبایل شما می‌باشد.

 

نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری  چیست؟

در معرفی نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری باید به این نکته اشاره‌ای داشته باشیم که این نرم‌افزار با نام نرم‌افزار CRM نیز شناخته می‌شود. این نام اختصاری، مخفف Customer Relationship Management با معنای مدیریت ارتباط با مشتری است. این نرم‌افزار با قابلیت‌هایی که دارد اطلاعات مشتریان و کاربران را با استفاده از تماس تلفنی، از طریق وب‌سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و ... جمع‌آوری کرده و به صاحبان کسب‌وکارها کمک می‌کند تا بتوانند علایق و سلیقه کاربران را بررسی کرده و در نهایت، محصولاتی مطابق خواست آنها ارائه کنند.
بهترین نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری کدام است؟
در واقع این نرم‌افزار نوعی استراتژی برای مدیریت بهینه کسب‌وکارها و ارتباط آنها با مشتریان می‌باشد که نتیجه نهایی آن، مشتری مداری و کسب رضایت حداکثری آنان خواهد بود. با توجه به استقبال بی‌نظیر مشاغل از این نرم‌افزار، امروزه انواع مختلفی از آنها به بازار ارائه شده‌اند. به همین جهت نیز یافتن بهترین نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری می‌تواند برای بنگاه‌های اقتصادی به یک چالش بزرگ تبدیل شود؛
 اما چنانچه انتظارات خود از این نرم‌افزار را مشخص کرده باشید می‌توانید با دانلود نرم افزار مدیریت تماس‌های اندروید ما از قابلیت‌ها این نرم افزار هم استفاده نمایید.جهت دانلود نرم افزار مدیریت تماس اندروید ما به صفحه آغازین مراجعه نمایید.
نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری شامل چه قسمت‌هایی است؟
انواع نرم‌افزارهای CRM اعم از نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری رایگان و ... به منظور رفع نیاز کسب‌وکارها و مدیریت این مشاغل، دارای قسمت‌های مختلفی هستند. در واقع این نرم‌افزارها به 4 قسمت زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:

  • CRM عملیاتی: این بخش به نظم دهی سازمان‌ها اختصاص دارد.
  • CRM تعاملی: این بخش با استفاده از ابزارهای در دسترس، اقدام به تحریک مشتریان و تبدیل آنها به مشتریان ثابت می‌کند.
  • CRM استراتژیک: این بخش با استفاده از قابلیت‌های نرم‌افزار، کسب‌وکار را گسترش داده و سودآوری شرکت را بالا می‌برد.
  • CRM تحلیلی: با تحلیل داده‌ها به تصحیح استراتژی مدیران کمک می‌کند.

 

اهداف استفاده از نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری

هدف از استفاده نرم‌افزار CRM یا کاربرد نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری به شرح زیر است:

  • مدیریت فروش کسب‌وکارها با ارائه محصولات و محتوای مناسب با نیاز مشتری
  • بازاریابی و تبلیغ کسب‌وکار
  • تبدیل مشتریان جدید به مشتریان وفادار با ارائه خدمات پس از فروش و ایجاد باشگاه مشتریان
  • صرفه‌جویی در زمان
  • صرفه‌جویی در هزینه‌ها
  •  مدیریت کامل سازمان و بهبود عملکرد بخش‌های مختلف آن


 

پیام یا نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

آخرین مقالات

چهارشنبه ۲۴ آذر سال ۱۴۰۰

بهترین نرم‌افزار مدیریت تماس

سه شنبه ۲۳ آذر سال ۱۴۰۰

برنامه مدیریت تماس اندروید

دسته بندی مطالب سایت